neon shirt




Neonowa koszula jest nowością w mojej szafie. Tak samo jak panterkowa torebka. Aktualnie jest ona numerem jeden :)

Neon shirt and leopard bag is novelty in my closet. The bag actually is my number one :)








Nie są to jedyne nowe rzeczy, w które się zaopatrzyłam. W najbliższym czasie będziecie mogli oglądać mnie w troszkę odmienionej wersji :) A dokładniej mówiąc dostałam jakiegoś ataku kolorów (co z resztą widać w dzisiejszej stylizacji) :D Postanowiłam ożywić moje stylizacje :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :) 

These aren't only things which I bought. In the near future you will can watch me in a little changed version :) More precisely saying - I got the attack of colours (You can already see it in today's outfit) :D I hope that you will like it :)







shirt - New Yorker
bracelets - H&M, ROMANTICA




0 comments:

Post a Comment